OT: pasova pila na kov

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Listopad 21 20:37:37 CET 2009

Ja mam jen jeden postreh k pasove pile, kolega ma taky pilouse, reze na tom
prevazne ocel, kulatinu atd. na to je super
Co se ale tyka nerezu, tak dost praskaji pasy, i kdyz je bimetalovy. Na
nerez ve vetsi je vhodnejsi pokosova flexa.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík" <milan.m@centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 21, 2009 8:23 PM
Subject: Re: OT: pasova pila na kov

Upresnim, aby som Vas nepoplietol.
Staci vlozit material (napr. k dorazu) a stlacit tlacitko.
Pila si material dotlaci v zveraku, potom zacne pilit rychlostou prisuvu
nastavenou tym skrtiacim ventilom. Po dorezani ramono hydraulika zdvihne do
vysky danej jednoducho nastavitelnym koncovym spinacom. Po zdvihnuti povoli
zverak.
Aspon ten model co poznam potrebuje od obsluhy iba vybrat odrezane a posunut
material.

                                                Milan  Mlynarčík