OT: pasova pila na kov

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Sobota Listopad 21 20:10:34 CET 2009

Zle ste to pochopili. Hydraulika to iba dviha, ale rychlost rezu sa
nastavuje skrtiacim ventilom. Funguje to (aspon v prevedeni Pilous) celkom
dobre.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "oklovap"

Ja tomu velmi nerozumiem, ale ak som spravne pochopil popis  k
hydraulicko grravitacnym pilam u pilouse, tak tam je napisane, ze
hydraulika je tam len na zdvihanie ramena pily po odrezani materialu -
to mi pride ako vyhadzovanie penazi a radsej by som kupil najvyssi model
z kategorie graviracnych (ten rozmer rezu sa zide) plus nejake dalsie
serepeticky okolo  toho tak, aby sa ten koniec roka vyuzil ako ma    ; ).