Reflow pec a vata + lepidlo

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Listopad 21 17:32:04 CET 2009

Zdravim,

pokrocil jste nejak s peci? Ja si poridil asi pred 14 dny stejny typ
a docela slusne to (za ty prachy) funguje. Software je tedy neuveritelne
hrozny, ale mechanicke provedeni mi celkem vyhovuje a vykon topeni je
pomerne dobry.

Kazdopadne teplotu ukazuje muj kus vcelku presne a dodrzuje i nastaveny
profil. Ty predpripravene Pbfree profily jsem musel asi o 10 stupnu
zvednout, bez toho se projevuje nehomogenni rozlozeni teplot v troube a
soucastky na kraji desky (cca. 120 x 120 mm) nejsou uplne zapajene.

Zatim jsem zkousel nejake IO s rozteci 0,65 mm, SMD 0805, USB konektory
a patice pro microSD karty, vsechno se vicemene bez problemu povedlo
zapajet.

Ted uvazuji o tom, ze necham velmi pomalu bezet nebo budu impulsne
spinat vetrak chlazeni i behem ohrevu, aby se michal vzduch uvnitr pece
a ty teplotni rozdily byly co nejmensi. Nechce se mi vymyslet nejaky
ventilator uvnitr v horkem prostoru a z pokusu v rezimu rucniho ovladani
se zda, ze kratkym zapinanim vetraku nedochazi k podstatnemu kolisani
teplot v peci, jen se promicha vzduch.

Hezky den,

Ivo