Re: Kde v Praze koupit levé vrtáky?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Listopad 21 11:59:34 CET 2009

Neviem odpoved na polozenu otazku, snad len skusenost. Ked nejde
povolit skrutka v plaste, nepouzivam silu, ale nahrejem ju
pajkovackou. Plast zmakkne a skrutka sa da lahko povolit. Nahrievat
treba opatrne, aby sa plast nezdeformoval. Radsej pomaly na viackrat
nahriat a skusit povolit, az kym sa nepodari.

miro