LHC: tak uz nam to obieha

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Sobota Listopad 21 09:04:47 CET 2009

Musim pripustit, ze predstava, ze mam LHC pripojeny na osciloskop na mem
stole ve mne vzbuzuje az patologicky velikasske predstavy - chlapi mnoho
stesti - ja teda od LHC ocekavam, ze se doziju letani rychlosti aspon WARP 1
;-)))

No a mimochodem kdyz uz jsme u LHC - ciste jenom pro jistotu - znate vsichni
tuto hudebni skupinu ?
http://musiclub.web.cern.ch/MusiClub/bands/cernettes/
(nepredpokladam ze by nekdo neznal ) - zejmena doporucuju pisnicku
ANTIWORLD - jen ukazka textu:

Said I'm an anti-man
Live in an anti-world
I've got an anti-dog