Fotobaterie z Ciny Re: ma cenu kupovat novou baterii do NTB?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 20 08:15:50 CET 2009

Zajimave, do nikona mi tahle prisla pred tydnem (predtim 2ks do Sony
A700 a 1ks do Panasonicu FZ20 ) a fotak na ni drzi napeti, ukazuje i
spravne ubyvajici kapacitu. Zatim jsem si vsiml jen ze na D300 nejak
divne ukazuje v te statistice pocet vyfocenych fotek od vymeny baterie.
Ale nijak jsem tomu neprikladal dulezitost - mel jsem ji jednou ve
fotaku zatim - tak uvidim. V jakem fotaku to blbne?

Radek Vicek