FPGA Ethernet interface s 88E1111

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Listopad 20 01:10:00 CET 2009

No prave ze ta periferie byla ode me a protoze jsem se nechtel ucit OPB
sbernici, tak jsem pouzil meziclanek, ktery OPB prekladal na celkem
jednoduchou paralelni sbernici. Kdyz jsem po celem dni badani za ktery
jsem stihl jen 8 kompilaci (protoze jedna trvala 30 minut) dosel k tomu,
ze jsem mel jen prehozene poradi bytu v 64bitovem slove a navic jeste
byty zrcadlene, tak jsem si rikal, ze tohle neni pro moje nervy.
Navic kdyz jeste kompilace nedela verifikaci kodu na nejnizsi urovni
hned na zacatku, takze o chybejicim stredniku se dozvim po 15 minutach
kompilace na coz prijdu az za 30 minut, protoze jsem vedel ze mam na tu
dobu klid ... no to se na me nezlobte, to snad vyvojari IDE nemuzou
myslet vazne.
Ale je pravda, ze nekolik verzi ISE a EDK od te doby vyslo, tak bych se
na to mohl podivat znovu.
Ale zpatky k problemu, skutecne bych chtel fixni pakety ve kterych se
budou jen menit data a CRC, nic jineho. EDK prozatim jeste necham az
jako druhou moznost.

Tosa