Xilinx XC9500XL spotreba?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Listopad 20 00:04:10 CET 2009

V nastavení post-fit simulace je potřeba si zapnout, že se má
vygenerovat VCD soubor a/nebo i SAIF (jedno je pro dynamické a druhé
statické ztráty). A ten jejich nástroj akorát ty dva soubory načte a
analyzuje.  Teď jsem to zkoušel na čítač z příkladů a není v tom žádná
věda. Ale možná je v tom něco víc - otázka je  (jako u simulace vždy),
jestli to, co to odsimuluje, je relevantní.

OH

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Bylo, kdyby se to umelo :-)
> Bohuzel v ISE zvladam tak akorat napsat nejaky jednoduchy kod, prelozit a jeste tak neco odsimulovat casove.
> Pokud nahraji nejaky example tak mohu spustit Xpower Analyzer, u meho zkusebniho projektu s X9572Xl, ktery jsme ted v rychlosti napsal  mi vsak ISE 11.3 ani XPower neumozni spustit.
> Snazil jsem se ted chvilku prolezat dokumentaci, ale muj pohled na kvalitni manual a pohled autora dokumentace x ISE se docela radikalne rozchazi.
>
> Tom

> OH

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |