Hlasove ovladani

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 19 17:12:43 CET 2009

No, ja jsem autorem toho bazmeku, on umi oboje, ale je to na urovni
prvnich mobilu s hlasovym ovladanim. Dal jsem uz to hlasove ovladani
nerozvijel, nikdo o ne nemel zajem a vite, jak je to s casem:)

Kolega neco zkousel delat s moduly
http://www.sensoryinc.com/products/vr_stamp.html
a vim, ze z nich byl nadseny. Muzu pripadne zjistit nejake podrobnosti.

Hezky den,

Ivo Strasil