Domaci kino stredni ceny

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 19 06:57:02 CET 2009

2009/11/18 Petr Kubáč <petrkubac@802.cz>:

> Jo tohle tak asi bude ono - diky za radu - tak nejak jdou DVD prehravace
> mimo mne - muj notebook ma totiz vetsi display nez moje televize ;-))  a
> prehraje na DVD zcela vsechno

No u PC je to jen otázka nainstalovaných kodeků. U DVD přehrávače co
tam neni z výroby, to nepřehraje (maximálně by mohl pomoct upgrade
FW), ale dneska už většina přehrávačů umí Divx/Xvid (jen ty úplně
nejlevnější ne).

Jo a s tím velkým notebookem vás lituju, v práci mi dali asi 17" a je
to obrovskej a těžkej noťas, hodí se jen na to, aby ležel v kanclu na
stole, nosit se moc nedá. Pokud teda tou televizí nemyslíte něco
ultrakapesního nebo takovou tu CRT přenosnou s rádiem od světoznámého
výrobce SOMY, to má pak větší displej i kdejakej netbook, co k němu
dávaj sekačku zdarma ;)

P.K.