teee minus 1.5 dna

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Listopad 18 20:58:59 CET 2009

ak si dobre pamatam chladenie potrebuje okolo 70MW... 60A power permit
je dovoleny maximalny prud v magnetoch. Podla toho v ktorej faze
sekvencie sa system nachadza su niektore parametre povolene a niektore
zakazane. Cim vyssie sa ide s parametrami tym viacej systemov vsetkych
moznych druhov (ale hlavne ochrany) musi byt aktivnych. 60A je len na
prepingnutie ci su spojene draty, nominalny prud je 12kA :-)
b.