Renault Thalia

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Listopad 18 13:01:10 CET 2009

To mají. Patri do stejného koncernu. Hyundai vlastní Kiu jestli se nepletu. Oba vozy pouzivaji stejne motory a mnoho prvku v interieru je totoznych. Kdyz si tata vybiral, oba vozy jsem si dukladne prohledl. Za tu cenu (mají akcni) to vůbec nevypada spatne. Vice se mi libi KIA. To hovorim o nejvyssich výbavách.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, November 18, 2009 12:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Renault Thalia

2009/11/18 Stribrny, Vladimir <Vladimir.Stribrny@fei.com>:
> Doporucuji se podivat vozy stejne kategorie a velmi podobne ceny Hyundai Accent a Kia Rio (Hatchback nebo Sedan).

Kia a Hyundai toho maj hodně společnýho:

http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=3454&from=&emailem=ano

Asi je lepší se neupínat na nějaký konkrétní auto, ale porovnat si
několik různejch ve stejný cenový kategorii. No a cena je sice jako
obvykle až na prvním místě, ale aby to pak nebyla jediná výhoda toho
auta ;)

P.K.