Rozreseni kvizu (Re: Maly kviz na uterni vecer (pocitani s odpory))

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Listopad 18 10:41:01 CET 2009

Hezke dopoledne,

    tak mi to fakt nedalo a udelala jsem pokus. Stejne odpory jako v
prikladu, ale napeti jen 10 V. Nerada si sahnu a navic nemam tak veliky
zdroj po ruce. Pokud odpovida teoretickemu vypoctu. Pri 10 V tece
uhloprickou proud 3,1 mA coz je dano skutecnymi soucastkami a take
odporem ampermetru a tak podobne. Takze podle puvodniho zadani by
skutecne uhloprickou mustku tekl proud 33 mA.

    Jen pro doplneni, nebylo to do skoly nebo tak podobne. Proste jsem
jen byla zvedava. Opravdu se jednalo o ciste teoreticky problem :-)

    Sasa Svobodova