Domaci kino stredni ceny

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Listopad 18 08:44:37 CET 2009

2009/11/17 Petr Kubáč <petrkubac@802.cz>:
> V nove praci novi sefove jeste nevedi, ze kdo stavi elektroniku nemusi se v
> elektronice (spotrebni) vubec vyznat, takze jsem dostat ukol doporucit
> domaci kino - nejlepe SONY - stredni cenove urovne, zalozene na DVD
> technologii (nikoliv BlueRay) ktere prehrava piratska DVD

Co si Kefalín představuje pod pojmem "pirátská DVD"? Vypálené DVD? To
snad už dneska umí každý DVD přehrávač.

Pokud tomu šéfové nerozumí, tak je úplně jedno, co jim doporučíte,
nebo je pošlete do nejbližšího elektra ať se zeptaj tam.

Střední cenová úroveň je třeba tohle:

http://www.kasa.cz/televize-audio-video/koupit/676572/sony/sony-dav-dz260b/

Pavel Kadečka.