[OT] Cisla v pravem hornim rohu slovenskych TV?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Listopad 17 15:18:06 CET 2009

 17.11.2009, 15:12:38

Proc ?
Na vysilani jsou dulezite pouze reklami. Vse ostatni je pouze vata
slouzici k vycpani volneho prostoru mezi nimi. Cim levnej, tim lepe.
Porovnejte si vyrobni naklady nejakeho piktogramu s vyrobnimi
naklady poradu. Pak je s podivem, ze piktogram zabira pouze to 1%.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz