[OT] Cisla v pravem hornim rohu slovenskych TV?

aze azehw@volny.cz
Úterý Listopad 17 12:15:14 CET 2009

Muze to byt i minimalni pozadovane IQ divaka...nebo take max. pocet dilu
serialu, po nemz hrozi predavkovani a odvoz na psychiatrii.
AZE

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 17, 2009 12:11 PM
Subject: Re: [OT] Cisla v pravem hornim rohu slovenskych TV?

V tom pripade jsou ty cisla nejak spatne, ja jsem rozhodne hoodne 18+ a u
vetsiny serilu naprosto nechapu nejen o co de, ale ani si nejsem jisty zda
to mysli vazne a zda nejde o nejakou drsnou satiru.
Onehda jsme zahledl jakesi VKV a zacalo se mi styskat po kazdorcnim boji o
zrno, ci vlastovce.

Jirka

>Minimální věk diváka, aby pochopil, o co v seriálu jde.
AZE