Nahrada UPS

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Úterý Listopad 17 08:36:08 CET 2009

Jak je udelany ten zdroj. Zda jen sestupny switch, ktery ma vstupni napajeci zem spojenou-spolecnou
s vystupni zemi > zde bych nevidel problem.
Nebo je tam izolovany zdroj s oddělenymi zemnemi. Tady se to uz musi zkusit.
Jak rikam Linksysy byly izolovane, vcetne klasickeho oddeleni ethernetu trafickem, ale pri pripojeni
na stejny  zdroj pro routr a ostatni kramy nejely a odmitaly komunikovat.
JURP