Re: Problem s AVR DRAGON

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Úterý Listopad 17 08:19:28 CET 2009

Dobré ráno,

Mam nový poznatek, Dragon je asi ok.
Pozn.: zatím jsem k Dragonoj nepřipojil žadnej MCU.

Zkusil jsem to na jiném NB (ženy) a tam to jde.

Po kliknutí na connect v AVR studiu mi to nabídlo upgrade, upgradovalo se to a scontaktovalo s dragonem.

NB kde to jde je starší verze AVR studia.  4.16 build 628
NB kde to nejde je verze AVR studia.  4.17 build 666

Sjednotím to a snad to půjde.

Honza, OK1CJH