Uprava zdroje

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Neděle Listopad 15 20:34:42 CET 2009

Samozrejme, tohle byla jenom plusova vetev, minusova je v jinem PDF (v podstate shodna jako plusova az na LM a tranzistory). Dotaz jsem polozil zcela vazne, zda ma cenu stavet tak slozite zdroje.

MG
Odesílatel: hw-list-bounces@list.hw.cz [hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Milan Mlynarčík [milan.m@centrum.sk]
Odesláno: 15. listopadu 2009 14:01
Komu: HW-news
Předmět: Re: Uprava zdroje

No ved to ma napisane priamo v nazve
"The positive super regulator" !!
Teda Vam je to naprd (potrebujete symetricky), ale je SUPER.  :-)

Popravde, nemam chut sa dohadovat okolo HiFi extremizmu. Robit (podla mna
bezdovodne) zdroj zlozitejsi nez vlastne zariadenie nezodpoveda mojej
nature.
Na Vasu povodnu otazku ako upravit vystupne napatie som Vam poradil, ostatne
uz si rozhodujte sam.

S pozdravom

                                                Milan  Mlynarčík