problémy s odesíláním dat v hyperterminálu

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Neděle Listopad 15 20:00:36 CET 2009

Dobrý den,

Dnes mě zaskočil nečekaný problém. Ladím aplikaci s Atmega16 a převodníkem
FTDI kde Atmega čeká na příkaz z
PC a poté pošle naměřená data. Před několika týdny mi vše fungovalo, ale teď
pokud nastavím parametry sériového
portu v hyperterminálu a napíši příkaz tak se nic nestane. Současně krokuji
pomocí JTAG mk II. Data co jsem v hyperterminálu
napsal se odešlou a v Atmega zpracují až po jeho ukončení. Po ukončení se
provede přerušení na příjem dat.

Koliduje mezi sebou nějak Avrstudio s hyperterminálem? Jinak si to nedovedu
vysvětlit. Posílání dat do PC funguje bez problémů.

setkal se někdo s podobným problémem? Zítra vyzkouším běh obou aplikací na
různých počítačem, ale přijde mi to poněkud záhadné...

Zdeněk