Zaklady prace s osciloskopem

Jan Martincek jano@martincek.com
Neděle Listopad 15 09:31:27 CET 2009

My sme asi 2 tyzdne dozadu kupili rigol 100mhz/2kanaly analog/ 16
digitalnych. V baleni bolo vsetko - vcetne dig sond. Stal cca 1000eur.

Zatial som nenasiel ziadnu nevyhodu :). A za tie peniaze je tak 1/4 teku
S podobnymi vlastnostami.

Inak tek ma vraj srotovnu akciu - date im osciloskop a zosrotuju 15% ceny.
Nevyhoda je iba ta ze k Teku treba vsetko dokupit - cheli sme to DPO/MSO ale
len logicky analyzator ako modul stal 400 eur - celkovo osciloskop 4000 eur.
Tak to sme radsej zobrali cinu - a uvidime...

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Sunday, November 15, 2009 9:08 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zaklady prace s osciloskopem

A mohu vedet co jste si poridil? Vcera uz jsem na ebay mel prst na mysi,
ze si objednam Rigol DS 1052E (384USD) pripadne jsem zvazoval ten
100MHz, ale prijde mi ze na koukani na nohy MCU by mi stacil ten 50MHz a
  mam tu jeste BM 566A takze ten je tusim do 100 nebo 120MHz. Chybi mi
ale pametovej oscil, protoze tim teslackym se na nozku MCU nekouknu.
--
S pozdravem
Radek Vicek

Michal Grunt napsal(a):
> To bych mohl take googlit, spis me zajimala osobni zkusenost s nejakym
studijnim materialem (v cestine).