antenni rozvody-zesilovac

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Listopad 15 01:46:41 CET 2009

Pri pouziti paraboly 120cm jsem zazil jediny vypadek, kdyz venku byla
"bila stena"  - snezilo tak, ze nebylo videt na metr.
Pro zalozni distribuci na vysilace pouzivame paraboly prumer 160 cm (
stedovky s vytapenim) a tam vypadek ve stejnou dobu nebyl registrovan .
Jinak se take priklanim k reseni prijmu pomoci DVB-S. Cena je sice
opravdu o neco vyssi, ale  nabidka mnohem bohatsi, neboli za malo penez
hodne muziky. Ja ocenuji zejmena moznost prijmu slovenskych programu a
na pozici 28,2 pak dost anglickych programu.
Jednu nevyhodu zatim DVB-S oproti DVB-T  ma. A zatim ji tu nikdo
nezminil. Horsi kvalita obrazu. Na nove, CT24 je datovy tok u DVB-S
mensi, nez u DVB-T.
I CT1, CT2 je v  DVB-T  lepsi, ale rozdil je patrny az pri rychlych
scenach. Jo sirka pasma je na druzici mala ( draha) , k vysilacum je
(skoro) vsude optika a na toku se nemusi setrit. Ale doufam , ze se to
zmeni az se implementuje tzv. statisticke kodovani.
JaKub