antenni rozvody-zesilovac

Jan Galuszka konference@ei.cz
Sobota Listopad 14 21:44:32 CET 2009

Na toto je tady asi nejlepsi rada vykaslat se na pozemni digital a prejit na
satelit s prijmem www.skylink.cz a www.telewizjanakarte.pl
I kdyz pocatecni investice je vyssi, ale vysledek je vyborny
Na jednu parabolu 120cm lze dat 3 konvertory a jsou konvertory s 8-mi
vystupy ( ja mam ctyri vystupy) a mit vsechny programy CZ, SK, PL.

Jakmile pojedete kolem, stavte se, ukazu konkretni aplikaci u mne doma.

I kdyz cesky pozemni vysilac vidite z okna, tak u polaka nemate jistotu, ze
v budoucnu Vam DVBT pres kopecek preleze a kde budou mit polsky vysilac.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele "Ing. Libor Konečný"
Odesláno: 14. listopadu 2009 20:37
Komu: HW-news
Předmět: antenni rozvody-zesilovac

Zdravim
Mam lmaerskou otazku.

Pouzivam klasicky TV analog, bydlim kousek od Trince, signal beru log
periodickou Yaginou (netusim jaky typ) z Ostravy, obraz uchazejici.
Na antene je pripojen homodomo zesilovac neznameho charakteru ;-)  na
vstupu je jakysi slucovac,  kamen urazu je ten, ze  soused ktery je na
me pichly  proste chce sledovat poslke programy,  po pripojeni jde
kvalita celeho systemu dolu, da se na to divat, to by nevadilo.
Kdyz ale pripojim digitalni prijimac tak Nova se seka a nektere programy
taktez, CT jsou v pohode.
Antena na polaka je sito 60x40 se 4 mi zarici.
Je umistena dole, cca 150cm pod yaginou uhle cca 90 stupnu.

Dale bych potreboval bez ztrat rozsirit pocet ucastnickych pripojek na
cca 4 az 7.
Muzete mi doporucit nejaky komplet , pripadne nejake odkazy , kde se to
da nastudovat co jak kde a proc?
Diky
LK