závada tiskárny HP LJ 5 L

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Sobota Listopad 14 20:08:25 CET 2009

Máte pravdu, nepomohlo. Tou správnou cestou jsem myslel jestli je to
správná cesta k opravě problému. Stále nevím jistě co tu závadu vlastně
skutečně způsobuje. Ta kolečka jsem očistil a lehce přebrousil povrch
jemným šmirglem. Nestalo se vůbec nic. Ani zlepšení ani zhoršení.
Tento týden mám dovolenou ale až se dostanu do Liberce zkusím koupit ten
sprej co doporučoval p. Zahradník. Uvidíme.

    Martin.