Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 14 11:20:11 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 14.11.2009 od OK1UGA:

> Ale teprve po odstranení podávací šachty jsou vidět 2 podávací
> gumová kolečka po obou stranách separačního ramínka. A ta jsou u mě
> tvrdá a ohlazená. Až bude chvíle času ještě jednou to rozeberu a
> zkusím ta kolečka očistit a zdrsnit.

A jak to chces zdrsnovat? Na rolny je potreba pouzit nejaky k tomu
urceny pripravek. Treba tenhle:

http://www.shop.tntrade.cz/d-clean-roztok-na-gumove-casti-power-250-ml_d87082.html

Zkousel jsem ho a docela funguje. Jinak ja pouzivam na rolny
obalkovaciho zarizeni primo pripravek od vyrobce (PFE), ten je jeste
lepsi.

Rolny v obalkovacce se musi cistit casto, zhruba po nejakych 3-5
tisicich obalkach, protoze jak tam prolezaji ty potistene papiry, tak
ten toner valce zanasi. V pripade tiskarny, kdyz to je umisteno na
zacatku u podavace, tak to neni tak kriticke, protoze tam lezou ciste
papiry, ale i tak by to chtelo obcas ocistit podobnym pripravkem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz