OT: Renault Thalia

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 13 23:48:17 CET 2009

 13.11.2009, 23:41:49

Pokud se sejdou 2 odbornici, vasledkem jsou 3 odborna stanoviska.
A 5 odbornych stanovisek v pripade ze se sejdou 2 pravnici.
V pripade dvou odborniku na auta, bude odbornych stanovisek nejmene 6.
IMHO, jsou tu vice nez dva odbornici na auta. -> Pocet modelu doporucenych
aut pravdepodobne presahne pocet modelu na trhu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz