Re: ot: První velká fotovoltaická elektrárna v ČR

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Listopad 13 19:46:58 CET 2009

 13.11.2009, 19:44:12

No, ja pamatuji dobu, kdy si kde kdo mohutne porizoval primotopy, neb
to "bylo vyhodne" . Po par letech uz ale ta vyhodnost vypadala upne
jinak. S FVP to klidne muze dopadnout stejne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz