Zapomnětlivý osciloskop Tektronix 2230

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Listopad 13 15:48:04 CET 2009

Hezke odpoledne,

    moc dekuji. Tak jsem tu baterii nasla dobre, ale asi je zrada nekde
jinde. Baterii jsem odpojila a pak zase pripojila zpet. Po zapnuti
osciloskopu mi rekl, ze je poruseny obsah CMOS a ze obnovuje vychozi
nastaveni. No a pak se normalne rozebehnul.Takze to vypada, ze ztratu
dat pozna. Pristi tyden jej zkusim zapnout a uvidim, jestli zapomnel
nebo nezapomnel.

    Jinak je hrozne zajimave, ze ta baterie ma stale plne napeti i pri
zatezi. A to je tomu osciloskopu urcite 20 roku, tenkrat jej podnik
kupoval uz jako "ojetinu" od nejake firmy. A to bylo v roce 1991.

					Saša K. Svobodová