OT: Renault Thalia

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Pátek Listopad 13 15:27:55 CET 2009

Na silnici 48 (Silnice smrti vedouci pres Novy Jicin, Pribor) je vetsina vaznych nehod zpusobena
prejetim auta do protismeru a srazkou s jinym autem. Co jsem videl tamejsi nehody, osadka hmotnostne
tezsiho auta na tom byva lepe. Na co chci poukazat je take to, ze treba nove auta maji sice z crashtestu 5 hvezdicek, 8 airbagu,
ale pri srazce s 2x tezsim autem je to prd platne. Predstavte si to jako kulecnikove koule, jedna je 2x tezsi, co se stane pri srazce techto kouli? Ta tezsi pokracuje dale svym smerem, jinou rychlosti samozrejme, ta lehci zmeni v mziku znamenko smeru pohybu. Takze obyvatel lehci  koule ma pak skutecne ty trubky vytrhnute.
K.

bylo:
Ja bych jen podotknul , ze ono tak nepujde ani o fyzickou likvidaci ,
ale pri rychlosti pres 100 bude problem diky prudkemu zpomaleni tak ,
ze se pohmozdi mozek , vytrhnou ruzne dulezite potrubi v tele atd...
Zkratka zvenci to bude ok vevnitr nejake vnitrni krvaceni a hotovo.
Delal jsem na rychle a spoustu tech nehod jsme dokumentovali.
Samozrejme pravdepodobnost smrti bude zhusta lepsi nez v trabantu. A
mimochodem kdyz vas ten druhy vytlaci a vemete nejaky zdatny strom
zase jste v tom :)
snehulak