OT: Renault Thalia
Pavel Kutina
hw@prelude.cz
Pátek Listopad 13 15:05:30 CET 2009
eeeeste upresneni - driv nez ke strihu boudy stejne dojde k tomu, ze vnitrni
organy pokracuji ve smeru jizdy, narozdil od zbytku tela, takze pak uz je
vam ta ustrizena bouda stejne celkem jedno.
Pavel Kutina
----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 2:58 PM
Subject: Re: OT: Renault Thalia
To mohu zodpovedet nahodou uplne presne - v zavislosti na rychlosti,
konstrukci a stavu se ustrihne bouda a snizi se financni zatez na leceni
ucastniku nehody. Pro nizsich rychlostech se u ramovych konstrukci hne ram,
u bezramovych totez, co u osobaku. Nutno podotknout, ze zmrtveni osadky
vlivem ustrihnuti boudy nastane v rychlostech, kam se slusny offroad bezne
nedostava.
Pavel Kutina
----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 2:55 PM
Subject: Re: OT: Renault Thalia
2009/11/13 Petr Simek <psimek@jcu.cz>:
>> Vzhledem k dnesnimu provozu a agresivite nekterych ridicu - typicky
>> 18let,
>> ksiltovka, VW Golf a predjizdi v zatacce, bych uz jine auto nez masivni
>> offroad nechtel. Pritelkyni jsem koupil Nissan Terrano2, ten ma 2tuny,
>> tuhy ram.
>
>> Kontrolni otazka, co se stane pri celni srazce 1000kg tezkeho VW golfa s
>> 2000kg tezkym offroadem?
>
> Proleti skrz jako kulka ? :-) Mimochodem golf ma 1150-1500kg podle typu.
Navíc vzhledem k tomu, jak jsou ty offroady populární, bych měl jinou
kontrolní otázku: co se stane při čelní srážce 2000kg těžkého offroadu
s 2000kg těžkým offroadem?
P.K.
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
More information about the Hw-list
mailing list