OT: Renault Thalia

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Listopad 13 15:05:30 CET 2009

eeeeste upresneni - driv nez ke strihu boudy stejne dojde k tomu, ze vnitrni
organy pokracuji ve smeru jizdy, narozdil od zbytku tela, takze pak uz je
vam ta ustrizena bouda stejne celkem jedno.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 2:58 PM
Subject: Re: OT: Renault Thalia

To mohu zodpovedet nahodou uplne presne - v zavislosti na rychlosti,
konstrukci a stavu se ustrihne bouda a snizi se financni zatez na leceni
ucastniku nehody. Pro nizsich rychlostech se u ramovych konstrukci hne ram,
u bezramovych totez, co u osobaku. Nutno podotknout, ze zmrtveni osadky
vlivem ustrihnuti boudy nastane v rychlostech, kam se slusny offroad bezne
nedostava.

Pavel Kutina