Renault Thalia

Jan Martincek jano@martincek.com
Pátek Listopad 13 14:31:34 CET 2009

Pri stasti ktore maju slusni ludia sa domnievam ze zasiahne osud a vodic
terana neprezije ;(.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Karel Minarčík
Sent: Friday, November 13, 2009 2:19 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Renault Thalia

Potvrzuji. Pravidelne vidivam jezdit odtahove auto, vozi na korbe 2x stejne
auto,
jedno je vzdy bourane na predek, druhe na zadek. Proc asi...

Vzhledem k dnesnimu provozu a agresivite nekterych ridicu - typicky 18let,
ksiltovka, VW Golf a predjizdi v zatacce, bych uz jine auto nez masivni
offroad nechtel. Pritelkyni jsem koupil Nissan Terrano2, ten ma 2tuny, tuhy
ram.
Kontrolni otazka, co se stane pri celni srazce 1000kg tezkeho VW golfa s
2000kg tezkym offroadem?

K.

>... v našich krajích bohužel dvakrát bouraný a složený ze čtyř
>ukradených fokusů různých roků výroby :-(

>(slovy prodejce: první majitel, servisní knížka, najeto 15 000km,
nebourané)