OT: Renault Thalia

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Pátek Listopad 13 14:19:25 CET 2009

Potvrzuji. Pravidelne vidivam jezdit odtahove auto, vozi na korbe 2x stejne auto,
jedno je vzdy bourane na predek, druhe na zadek. Proc asi...

Vzhledem k dnesnimu provozu a agresivite nekterych ridicu - typicky 18let,
ksiltovka, VW Golf a predjizdi v zatacce, bych uz jine auto nez masivni
offroad nechtel. Pritelkyni jsem koupil Nissan Terrano2, ten ma 2tuny, tuhy ram.
Kontrolni otazka, co se stane pri celni srazce 1000kg tezkeho VW golfa s
2000kg tezkym offroadem?

K.