r. 57 jak to bude vypadat v r.2000

Pátek Listopad 13 12:35:46 CET 2009

tak v motoru bylo něco špatně (možná mezizávitový zkrat?). Rozleptání gumy -
a po kolika  letech?

----- Original Message -----
From: "Richard Kaliciak" <hw.kaliciak@stonline.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 10:37 AM
Subject: Re: r. 57 jak to bude vypadat v r.2000

Dobry den,

k tomu zhorenemu motoru: najprv sa zacali prepalovat poistky v MGF, a
ked ho to uz prestalo bavit, tak poistka "sa opravila" silnejsim dratom.
Na tom druhom sa akosi samo rozleptala a rozpadla ta pritlacna gumena
kladka, co pritlaca pasku k pohonu. No a toho prachu a pavukov, co boli
vnutri ...
A magicke oko uz tiez nemrka. :-(

Richard Kaliciak

P.S. http://www.sca-art.cz/suruvka/malba/9.htm

Pavel Troller schrieb:
> [...]
> chtělo to dobře seřídit ty lanka - a vím o případech, kdy se po mnoha
> letech sloupla guma ze setrvačníku, ale jinak nevím, co by se na tom mohlo
> mechanicky kazit... Jo.. Pravda, pokud někdo extrémně často přepínal
> rychlosti,
> tak se rozpadl ten pertinaxový přepínač... A shořelý motor ? Inu, stát se
> může
> ledacos, ale slyším to poprvé a už mi pár sonetů rukama prošlo (a doma mám
> asi
> 3 různé)... Neměl zablokovaný hřídel (zatuhlý olej) nebo špatně nastavený

>>> funkce. Udává se, že to byly v té době stroje na technické špičce a že