r. 57 jak to bude vypadat v r.2000

Pátek Listopad 13 12:31:45 CET 2009

Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 13, 2009 10:07 AM
Subject: Re: r. 57 jak to bude vypadat v r.2000

Zdravím,

> Dobry den,
>
> Sonet Duo mi ani nespominajte, moj otec ma dva, na jednom sa kazdu
> chvilu nieco pokazi (hlavne mechanicky) a chce, aby som mu to opravil a
> na druhom mu zhorel motor.

Opravdu ? Tak to má smůlu :-(. Mechanicky se kazily snad leda tak brzdy -
chtělo to dobře seřídit ty lanka - a vím o případech, kdy se po mnoha
letech sloupla guma ze setrvačníku, ale jinak nevím, co by se na tom mohlo
mechanicky kazit... Jo.. Pravda, pokud někdo extrémně často přepínal
rychlosti,
tak se rozpadl ten pertinaxový přepínač... A shořelý motor ? Inu, stát se
může
ledacos, ale slyším to poprvé a už mi pár sonetů rukama prošlo (a doma mám
asi
3 různé)... Neměl zablokovaný hřídel (zatuhlý olej) nebo špatně nastavený
síťový volič :-) ?

Zdraví Pavel