r. 57 jak to bude vypadat v r.2000

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Listopad 13 10:37:13 CET 2009

Dobry den,

k tomu zhorenemu motoru: najprv sa zacali prepalovat poistky v MGF, a
ked ho to uz prestalo bavit, tak poistka "sa opravila" silnejsim dratom.
Na tom druhom sa akosi samo rozleptala a rozpadla ta pritlacna gumena
kladka, co pritlaca pasku k pohonu. No a toho prachu a pavukov, co boli
vnutri ...
A magicke oko uz tiez nemrka. :-(

Richard Kaliciak

P.S. http://www.sca-art.cz/suruvka/malba/9.htm