OT: Renault Thalia

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Listopad 13 10:14:00 CET 2009

Me jednou prekvapilo, kdyz jsem si jen tak pro zajimavost zkousel
nakonfigurovat MCV, ze to s beznou vybavou je docela drahe (tusim
350-400)... Takze jsem koupil 12 let starou Omegu v kombajnu s taznym za 20
;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Friday, November 13, 2009 10:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Renault Thalia

> Známí si koupili (asi před 3 lety) šílenost zvanou Logan, prý kvůli
> ceně
> (bylo to v "akci) a "velkému" kufru. Jezdí na chalupu. Co je ale platný
> velký kufr, když to má malý otvor, vysoko hranu navíc zboku se do něj
> zanořují dvě ramena zadního víka kufru. Tahle potvora nemá ani sklopné
zadní
> sedačky, takže se tam nevejdou ani hrábě...Porovnávali jsme to s Felicií
> combi, z té je po vyjmutí sedaček proti tomuto designovému squostu místa
> snad i pro kredenc...
> [...]

Zdravím,
  jen 2 dotazy:
    1) Informace výše platí pro Logan, nebo Logan MCV ? Já že to MCV mi
přijde opravdu prostornější než Felda a řekl bych, že se tam vejdou nejen
hrábě, ale třeba i míchačka na beton :-).
    2) Ví někdo, jaký "flavor" OBDII rozhraní Logany používají ? Liší se to
podle motoru (benzin, nafta), nebo je vždy stejné ? Kolega to má taky a
chtěli jsme se tomu podívat na zoubek :-).