závada tiskárny HP LJ 5 L

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Čtvrtek Listopad 12 21:25:00 CET 2009

Dost záleží v jakém prostředí je tiskárna umístěna. V jedné HP tuším
nějaká 9xx stále po krátké době zasychaly inkousty. Odnesla se do
nevytápěného skladu a asi po dvou letech jsem ji chtěl buďto darovat
nebo vyhodit, tak jsem ji zkoušel a světe div se, po několikanásobném
čistění celkem normálně tiskla.
S pozdravem,
		Miloš Dašek