FET a IGBT kviz na utorok...

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 12 18:51:04 CET 2009

Aha, to je docela škoda... Myslím, že taková zajímavá aplikace by si
zasloužila zvídavější přístup. A použití bimetalu? LOL :-)

JN

P.S. Nevím, proč se mi ta písnička vybavila právě teď. Bylo to asi nějak
takhle: "Ten kdo má pojistky námi předepsané, tomu se při zkratu nic
nestane. Kdo si tam nastrká hřebíky, vyhoří - a začne od píky."