Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 12 13:28:58 CET 2009

Je to černobílá laserovka - fax - kopírka, ale scanovat by to mělo barevně
(nepoužívám). Jistě to s barevnou teplotou souvisí, ale jak jsem psal, je to
děs.
Potřebujete okopírovat jeden doklad a můžete si dát kafe. Má tady scanner
Epson V7??, ten se také "žhaví", ale podstatně kratší dobu. Kopie dokumentu
scanner/PC/LBP3300 je i se zapnutím scanneru a spuštěním jeho SW asi ta 3x
rychlejší.....
To jsou informace, které se obvykle nikde nedozvíte. Už bych to nekoupil.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 12, 2009 1:12 PM
Subject: Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

2009/11/12 aze <azehw@volny.cz>:
> Mám takový dojem, že ani u tiskáren Minolta PPxx se na nic nečekalo....
> Zato tady mám hypersupermultifunkční kombajn, také Canon, tuším MF5650
> (?),
> používám to jenom jako kopírku, ale to je neštěstí. Po zapnutí se objeví
> (hezky česky) "prosím čekejte", a po nějakých 5 minutách je stroj
> připraven.... Super. Když se ten krám nechá ve standby, má příkon nějakých
> 14 W a výbojka scanneru stále svítí. Nevím kde udělali soudruzi chybu.

To bude asi nějak souviset s ohřátím tý výbojky a její barevnou
teplotou. Když to má barevně skenovat, tak by barvy nebyly pokaždý
jiný, podle toho jestli je výbojka ještě studená nebo ne... ale aby to
muselo žhavit 5 minut, to je trochu divný, asi se nějakej programátor
seknul v desetinný čárce.

P.K.