Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Listopad 12 13:19:59 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 12.11.2009 od V P:

> Takove zkusenosti jsem myslel :-) Jestli funguji, nebo na nich neco
> prilis casto odchazi... zejmena od lidi, kterym proslo rukama vic
> nez jeden kus.

> Konkretne chci tuhle
> http://www.alza.cz/samsung-ml-2851ndr-d141034.htm

Mam je u zakazniku ucetnich (bez R, tj. 2851ND). Co vim, tak hlavne
jedna z nich tiskne docela dost (na sve pomery), ma malou sit nekolika
pocitacu, tak tiskne sitove. Letos jsem ji dodaval tri az ctyri tonery
na 5 tisic stranek. Ale tyhle ucetni nejvic tisknou na zacatku roku,
kdyz tisknou vsechny ty penezni deniky, ucetni deniky, danova priznani
apod.

Poruchy jsem zadne nezaznamenal, nikdo si nestezoval, i kdyz zase tech
tiskaren nebyly tuny, a Samsungy jsem si pro dodavky zakaznikum
oblibil teprve nekdy pred asi 3 roky. Tak nemuzu rict, jak to bude za
5-10 let :-))) Hlavne jsem dodaval ML-3050, ML-2851ND a ML-2571N.

Ja to vetsinou delam tak, ze nez neco zacnu svym zakaznikum dodavat,
tak to nejdrive koupim na zkousku, seznamim se s tim, dukladne
otestuji, vyzkousim ovladace, vyzkousim nastaveni, pohraju si s tim,
no a teprve kdyz je to mnou overene, zacnu dodavat. Dodavam primo na
stul, prinesu, vybalim, pripojim, nastavim, zaskolim. Kdyz dodavam na
dalku svym zakaznikum, tak vybalim, vyzkousim, nastavim pro zakaznika,
zabalim, posilam, pripadne detaily doladim po telefonu. Moji zakaznici
jsou zvykli, ze dostavaji produkty, ktere jsou vybrane primo pro
jejich potreby, dobre funguji a nemaji zbytecne drahy spotrebni
material a provozni naklady.

Tak snad to nebude tak spatna volba :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory