Re: závada tiskárny HP LJ 5 L

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 12 13:02:17 CET 2009

Zejména z níže uvedených důvodů mi inkoust nesmí přes práh.
A k tomu čekání? Teď jsem to schválně stopnul.
Canon LBP3000, cca 2 roky (3?) stará, přpojená na malou síť. Z uspaného
stavu, od příkazu "tisk" do úplného vylezení natištěné strany A4 neuplynulo
ani 12 sekund.
Mám takový dojem, že ani u tiskáren Minolta PPxx se na nic nečekalo....
Zato tady mám hypersupermultifunkční kombajn, také Canon, tuším MF5650 (?),
používám to jenom jako kopírku, ale to je neštěstí. Po zapnutí se objeví
(hezky česky) "prosím čekejte", a po nějakých 5 minutách je stroj
připraven.... Super. Když se ten krám nechá ve standby, má příkon nějakých
14 W a výbojka scanneru stále svítí. Nevím kde udělali soudruzi chybu.
AZE

> Spotreba ve stand-by temer nulova a nemusite cekat na nazhaveni pece.

Nemusi cekat na nazhaveni pece, zato mu vyschnou inkousty, a kdyz bude
tisknout jen cernobile, vyschne mu barevny uplne a bude ho muset
stejne kupovat :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem