XC95Cxx co na to?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 12 12:46:07 CET 2009

Stresovany P.Z. programuje Xilinxy:
"Presto ze jsem v presu, presouvam data pres Presto."
:-)

wek

P.S. ... ako aj cez akykolvek programator podporujuci (X)SVF, hoci aj nejaky samodomo... ;-)
PS2. Onoho casu som na rozne terenne prace pouzival okrem ineho mitoujtag, ale postupne autor prestaval podporovat anglictinu, dnes ako vidim je z toho vsetkeho len rozsypany caj... :-(