závada tiskárny HP LJ 5 L

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Listopad 12 10:28:59 CET 2009

Ano omlouvam se vyznelo to jinak nez jsem myslel - myslel jsem na ty
lety overene stroje. Se soucasnou produkci nemam zkusenosti - presli
jsme prave na OKI.

Jinak kolega ma na stole uz nejaky ten rok Brother MFC-8860DN
(multifunkce s duplexem vcetne duplexu pro skaner), ktery pry jede take
vyjimecne dobre.

--
S pozdravem
Radek Vicek