RE: závada tiskárny HP LJ 5 L

Jan Martincek jano@martincek.com
Čtvrtek Listopad 12 08:46:04 CET 2009

To je teraz vsade problem - u nas v kancelarii

Minolta 2400W - vypadali nejake kolieska co drzia papier - nepouzitelna
Canon 3200 - stale tlaci nakrivo - proste zavadzac nechce zobrat papier tak
ako pan prikazal
Minolta 1380MF - ta tlaci - ale ked dostane LETER format tak sa zasekne a
pomoze az vytiahnutie kabla ;(.

Vie niekto o nejakej overenej tlaciarni cb + duplex + LAN modul + vcelku
lacne tonery :). Dumame nad nejakym lexmarkom ...

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Thursday, November 12, 2009 8:01 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: závada tiskárny HP LJ 5 L

Mě moje domácí HP1100 taky začala blbě brát papír. Večer jsem ještě
přemýšlel o tom separačním padu. A napadlo mě že kdyby se unavila ta
pružinka co zezadu přitlačuje ramínko separačního padu dělalo by to přesně
popisovanou závadu. Ramínko by bylo nedostatečně přitlačováno proti tomu
gumovému excentru. Pak by to mohlo papír špatně brát nebo se papír zastaví v
určitém bodě otáčení toho excentru. Já hledal nějakou překážku v dráze
papíru a toto mě opravdu nenapadlo. Součástí nového separačního padu je i
tato pružinka takže jeho výměna opravdu může uvedenou závadu odstranit
(pokud je moje hypotéza správná). Zítra se dostanu domů, tak zkusím tu
pružinku napružit a uvidíme co se stane. Dám vědět jak to dopadlo.

Na rozdíl od Vás bych se této tiskárny nerad zbavoval. Kam jsem kdy dal
tiskárny HP tam tisknou a tisknou. Kdekoliv jsem dal tiskárnu od jiného
výrobce vždy byly problémy. První HP5L jsem kupoval před 15ti lety a teprve
tento rok jsem dvě z nich musel kvůli celkovému opotřebení vyřadit. Za
stejnou dobu jsem ve vedlejší kanceláři vystřídal 3 generace tiskáren
tiskáren jiných výrobců - měnil jsem je vždy kvůli neopravitelným závadám a
opotřebení. Lépe řečeno oprava by byla dražší než nová tiskárna. Takže já
chci vždy tiskárny od HP :-).

	Martin.