závada tiskárny HP LJ 5 L

brandejs brandejs@orlik.cz
Středa Listopad 11 12:38:33 CET 2009

Dobrý den.
Nemáte někdo zkušenosti se %subj? Při tisku poklesne papír a pak se šprajcne a
svítí všechny 3 ledky. Papír to někdy lehce natahne, někdy ne. Když tiskárnu
restartuji (ON-OFF-ON), čistý
papír normálně bez problémů projede a tiskárna je zase ready. Mám na mysli,
jestli to není nějaké
čidlo papíru nebo něco podobně jednoduchého. Je chudinka trochu zaprášená ...
Dík za každé info. Přirostla mi k srdci, mám v ní rozšířenou paměť a levný zdroj
tonerů :-)

P. Brandejs

P.S. Nesháníte někdo noťas na tahání po dílně apod? Na
www.levnapc.cz/ibm-thinkpad-t42-pentium-m-1.html?utm_source=newsletter&utm_mediu
m=email&utm_campaign=Newsletter
je aktuálně IBM ThinkPad T42 Pentium-M 1.7 GHz, 1024 RAM, 60 GB, DVD-ROM, Radeon
9600 64 MB, 15" TFT 1400x1050 za  5 790,- b. DPH