ot: kviz na utorok - LHC

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Listopad 11 12:13:25 CET 2009

>smarja, to som si ani nevsimol. Clovek by nemal pisat maily chvilu po
>tom co sa rano zobudi...

Ja jsem na cestinu celkem mamlas, ale nevim jak Vy ostatni, ale me se
celkem casto stane, ze kdyz neco pisu a smazim to primo
z hlavy2keyboard, tak jak koukam na klavesnici tak tam
krapnu i/y, ktere mi prijde klidne pod ruku a to i ve slovech,
ve kterych bych si to ani se svou ubohou znalosti cestiny nedovolil,
problem je myslim v tom, ze kdyz to pisu na papir tak to vidim, kdyz
to u pececka vice koukam na klavesnici a pokud to po sobe nectu,
tak je vymalovano.

A celkem ten koleguv BYCIKEL je fakt spis pro tvrdaky........:-D

Zdenek Aster