AVR - struktura v PROGMEM

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Listopad 11 10:14:02 CET 2009

>To GID (#define GID		asm("CLI")) je asi v ISR zbytecne, ze?

Je to zbytocne.

>Uz
>ale nevim, proc jsem to tam kdysi daval...

Cista spekulacia: kedysi boli pre "hlavicku" ISR funkcii definovane dve makra: INTERRUPT() a SIGNAL() (oba su pokladane za zastarale a ma sa pouzivat len ISR() spolu s roznymi atributmi). Ten prvy povoloval dalsie prerusenia, ten druhy nie. Ak niekto nevedel o SIGNAL a pouzil INTERRUPT, skumanim zdrojaku mohol dojst na to, ze je povolene prerusenie, a preto ho mohol chciet explicitne zakazat.

wek