OT: lasery a výpočty

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Listopad 10 08:57:59 CET 2009

Ja som TAKY DEBIL, stacilo poslat anonymny mail Danovi a uz davno som mohol byt za vodou, a ti babraci co tie predrazene kramy predavaju uz mohli byt skrachovani... ;-)

Inak k tomu vysielacu, upresnim teda, televiznemu, v podstate mate v datasheete k tranzistorom a elektronkam vsetko, staci spocitat cievky.

wek