Board annotation Altium

Jan Martincek jano@martincek.com
Pondělí Listopad 9 22:27:16 CET 2009

Zial bohu nefunguje.
Ani ked to resetnem a updatnem z PCB, a ani pri Board Level zo schemy.
Fakt netusim kde je problem - tusim ze do AD 6.4 to chodilo - napriamo -
potom sa tam udiala nejaka zmena a odvtedy ani za toho pana.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Monday, November 09, 2009 7:59 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Board annotation Altium

Nefunguje Reset Schematic Designator a nasledne Update schematic from PCB ?

>Zdravim Priatelia

  Uz aspon rok dumam nad tym ako prinutit Altium aby mi zozral v scheme
Anotaciu z pcb fileu.

  Zatial som to vobec neriesil a vzdy som nechal veci anotovane v scheme -
teraz ma to vsak uz dozralo lebo sa to cele pomiesalo a neviem kam z konope.

  Ma niekto overeny system ako to urobit? Momentalne po reanotacii vidim v
scheme male indexy z pcb v zatvorkach - a nijak neviem presvedcit AD aby

  to chodilo tak ako sa patri.

  Dakujem za kazdu radu.

  j.