ASUS WL-700gE jako sitovy disk

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Listopad 9 15:27:14 CET 2009

Je to i můj tip, Samba se navíc chová trošku jinak než SMB ve Windows.
Používám jako file manager Unreal Commnder a poslední verze má u některých
souborů problém ukládat na samba share, prostě na konci kopírování zahlásí,
že nemůže vytvořit soubor. Starší verze programu to nedělá, na SMB share to
taky nedělá a naopak to dělá na dvou počítačích (Vista a 7). Takže Samba se
prostě chová trošku jinak.